onsdag 17. desember 2008

Jeg har noe som ikke du haar..


WUHU!:D Etter mange timer ute i kulda foran spektrum og billettservice, så sitter nå thomas og jeg med 8 billetter til sammen til ACDC konserten som skal være 15 Juni neste år xD hahahah:D
Jeg er sååå glad!
Men ihvertfall! xD I går kveld stakk jeg til hansen da, og når jeg var der så stakk visst en Larsi og en Tommy innom, og så på noe film.. tjohei...
Litt seinere fikk jeg en brødskive med kaviar smørt utover trynet, og ble nesten kasta oppi vasken til hansen på kjøkkenet, hvis jeg ikke hadde vært så smyyyg, og bare smyyyget meg vekk:D sovna etterhvert, etter å ha sett på cloverfield, en film jeg tror Milo var mest interessert i:p..
Så stakk Thomas og jeg til oslo da xD hahaha..
Satte oss på trappa ved spektrum, og venta og venta og ventaaa... timene gikk, og det kom flere og flere folk! men vi var lovt billetter, siden vi var en av de hundre første som kom:D ååh, det var en så jævlig digg følelse!!:D
Og så åpna dem, og vi kjøpte 4 billetter hver:D og FYYYY så jævlig herlig det var å bare holde billettene i hånda og bare vite at vi faktisk har dem!:D Billettene ble utsolgt på under en time, og da vi gikk ut derfa, og bare gliste og bare skreik ut at YES VI HAR DEEEM!! xD herliiig!:D
Etter det så tok vi toget hjem, han til seg, og jeg til Auli.. Så stakk jeg og klipte meg! og etter det ble jeg henta, og kom hjem og sovna med en gang xD sov fra 2 til 9:p.. men var jæævlig digg for å si det sånn!
Så nå sitter jeg her og skal sove videre, men faen -.... ÅH FAAEEN som jeg GLEDER MEG!!!:D Takk for at du overtalte meg til å bli med påsan!:D

Ingen kommentarer: