søndag 14. desember 2008

Smuud - smuudere - Lunner på vintern


Jajaj! i dag var vi på Lunner (igjen) og kjørte:D var jæævlig smooth i dag, thomas og jeg delte på sykkelen min, og tytingen kjørte den nye 450'n te honda! fader så smooth den egentlig er, den innavl sykkelen.. :D
Vel! tok platået i dag, og fikk en jævlig fin sleng over der, da jeg vedder på at thomas fikk grøsningen bak på ryggen, imens jeg bare lukka øya xD hva faen skjer med høydeskrekken min liksom!:p.. Fikk kvikk Lunsj av pappa da jeg var ferdig med å kjøre, og masse gromme bilder av noe tryningser og sånn!:D Thomas har også tatt bilder!:) Prøvde også hjelm kameraet i dag, men jeg vedder på at noen (mats???!:D) hadde glemt å sette i nye batterier, så vakke mye liv i det kameraet nei!:p.. men ble jo kjøring fordet! mista styreputa mi i dag også, og når vi endelig fant den igjen, var den revet i filler av piggdekk... issj..
here's some pics!:D


Ingen kommentarer: