mandag 8. desember 2008

Lunner med piggdekk! og KINGSberg



Lørdagsmorran fant jeg og fattern ut at vi skulle prøve ut de nye piggdekka jeg hadde satt på, og stakk til Lunner og kjørte:D
Var ikke så mange bekjente der, men ar sykt moro å kjøre på snø og is igjen!:D
er seriøst noe av det morsomste som finnes! var på banen 12, og dro mot Hansen i 4 tiden xD
Mats, Thomas, Milo og jeg stakk til Kongsberg, der de skal flytte! var sinnsyyykt med snø der, og veldig kaldt xD så bærte thomas og mats opp sengene sine, imens jeg lekte med bikkjene og lå inne på sofaen og så på en eller annen merkelig film!:D
Etter en stund kom grautdal, og vi stakk til butikken og kjøpte oss fôr, altså.. nærmere bestemt Pizza og et tonn med godis, og jaa.. det ble jo en fin blanding for meg som ikke tåler noen av delene uten å bli hyper.. Halleluja xD
jo, så snøbasa thomas og jeg, men thomas var så slem og tok dusjen først, så da stod jeg der da, full av snø, kun i undertøy, og en genser rundt meg, og frøys, og vips!! der ble jeg forkjølaxD
men men:D..
så la vi oss da, og jeg tenkte jeg skulle være litt hygienisk, så jeg stakk ned til det andre huset og pusset tenna, og da jeg kom tilbake, ble jeg tildelt en sovepose, noe jeg nektet å ha.... sorry ass, men jeg sover ikke med sovepose!!..
så da ble det vel litt fight, men jeg fikk nesten vilja mi til slutt xD
sånn halvveis ihvertfall:p..
dagen etter så spiste vi frokost rundt 1, stakk ut og tok bilder, spiste litt mer, og dro hjem!:p..
først til Slependen, og deretter hjem til Auli!:D
må si at det var sinnsykt digg å legge seg i sin egen seng og bare sovne til en eller annen rolig sang på ipoden.. mmmm.....:D

Ingen kommentarer: