tirsdag 2. desember 2008

Stripsen ankommer Østlandet!


YEAH YEAH!:DD
Endelig, etter så laang tid, klarte stripsen å komme seg med toget ned til Oslo s!
Var jo år og dag siden jeg hadde sett Maria, faktisk, sist gang var NM på Bøverlund! men men.. endelig var hun kommet!:D
Jeg lå og sov i øverste køya hos Hansen, da telefonen min ringte sånn ca.. 06.05! jeg tok den, og da fikk jeg vite at Maria stod på Oslo s og venta på klarsignal til å reise videre xD så da ba vi henne komme til Sandvika stasjon, der hun ble henta av faren til Hansen:)
Etter å ha vært der stakk vi hjem til meg, og pakket ut alt vi hadde med oss fra hansen, spiste noe, fikk dusja, og så dro vi til hansen igjen, etter hundre og øørten telefoner til dem, som dem ikke svarte på xD vedda på at dem hadde ditcha oss, men til slutt fikk vi svar. nissene hadde visst vært og bada de ja!.... Jauda!!:p
men så tok vi toget ned igjen da! til Sandvika! og der kom det en Grautdal og henta oss, og vi stakk opp til Thomas og Mats..:)
Så stakk vi til skarstein og Fedex litt seinere, og liitt senere tok Mats, Kristian, Stine og jeg bil videre til Asker, der vi stakk på.. ehmm.. Åpenbart eller noe?!:)
veel.. mer er det ikke å fortelle om den dagen egentlig, bortsett fra at Kristian og jeg brukte år og dag på å få oss en taxi hjem xD og det var en ganske interessant biltur der små bilverksteder var i sentrum av samtalen...:)
Kristian var sniiill og spanderte det meste på meg i dag, eller.. det meste faktisk.. ALT!:P
Dagen etter så var vel alle sånn ganske down under.. Ihvertfall Maria, da hun kom. for hun hadde ikke sovet hos Hansen!
vi lagde oss noe teeee, og noe frokooost! Mats for eksempel, et tonn av bacon! xD
Så stakk vi og bada, eller.. først Maria og jeg da, så kom vel de andre etter:P.. Jeg får så utrolig mye lættis øyeblikk når jeg er med Maria xD ihvertfall når hun tok tak i ei jente hun trodde var meg og bare "kom igjen da!" xD stakkars jente. må ha vært vettskremt:p..
Og så, etter å ha bada og slikt, satte vi oss og venta på faren til Hansen som skulle komme og hente oss:)
Da møtte vi på en sånn jævla kuuul gangster motherfucker pakkis som løp frem og tilbake og lekte så jævlig.. ehm.. rå, noe han ikke var såklart.. han drev og lekte tøff og slo huet i den derre.. ehm, døra, og da han kom utafor, så skled han som bare faen, så alle fikk så jævlig kula xD hahahah!
Men da kom jo tøffingen tilbake med en kamerat, og bare stelte seg skikkelig tøøøft opp og sa noe sånn her "hæh, disser du han eller, ler du av han, han ekke noe å le av, tror du at du er tøff eller, messer du med oss eller" og blabla.. HJELPES! klarer ikke en sånn jævla pakkis å si ifra sjæl, må han ha en venn eller 10 familiemedlemmer med for å kunne spørre hvorfor vi lo av han? xD hahah! jævla KUSER! erre mulig:p..
Så stakk vi hjemover da! Maria var maax sliten, og vi tok toget først til Lillestrøm, og deretter til Kløfta, så dro vi til todlerne en tur, for å hente camilla og sånn.. var der en liten stund, og etter det stakk vi hjem og spiste pizza, og la oss.. xD
Dagen etter var maria med meg på skolen! jeg hadde norsk tentamen, og skrev vel rundt 3 sider eller noe:p.. Hun syntes skolen vår var max moderne, selv om det er en landbruksskole.. jauda, lurer på om de går på skole i sånne brakker der oppe jeg da?!..:)
Så tok vi bussen til Årnes, og toget hjem til aulii... der vi ble henta, så vi slapp å gå opp den lange bakken!:p
Så stakk vi ut og tok bilder og sliikt da! tida gikk faktisk altfor fort:(.. Så til slutt var klokka så mye at vi måtte stikke til toget!:(
Men var sinnsykt koselig å ha Maria på besøk! :D MÅÅÅ gjentas!=D Håper hun får dratt seg ned til Østlandet til nyttårsaften!!<3

Ingen kommentarer: