lørdag 13. desember 2008

Lunner 13.12.08


wuhuu!:D
i dag sov jeg helt til 11! tjohei!
nesten så jeg vil gjøre det samme i morra, men skal visst på bana igjen å kjøre enda litt mer!
Var på Lunner i dag og kjørte litt, merka at jeg ikke var helt i form ass.. nesa og halsen var helt jævlig til tider xD kjørte nå rundt der og hosta og harka.. Brillene dogga også, og var umulig å kjøre uten! men men, var nå kos på starten da!:D
Var masse folk der i dag, og det var så kuuselig så:D... Holdte nesten på å halshogge tyting i dag og, da han tryna rett foran meg, og hodet lå liksom perfekt til å bli kjørt over av hjulet mitt.. mmm.. da skrek jeg liksom:p.. Ganske høyt og tror jeg, siden jeg fikk høre det etterpå! rart i grunn, ble jo livredd for å bli tiltalt for mord xD.. vel! så tryna jeg en gang i dag også! wuhu! Etter trappa! fikk en nydelig kræsj da en kjørte på meg sånn plutselig !:D JIHAA... men det gikk bra, det giikk bra!:D
også! jeg har filmet litt i dag også, mekka en film og greier.. skikkelig nerd i helgene, når jeg ikke får være hos Hansen-unga og grøøtdaal :(..<'3 fikk heller ikke dratt på fram.. men stakk til noen venner ned i gata her da:D.. hih!..
Men!!:D i morra får jeg møtt hansen igjen:D og vi skal gå berserk med hjelmkamera og han skal prøve 125 min XD altså!! THOMAS :D

Ingen kommentarer: