mandag 15. desember 2008

Kjip dag


Blogger visst sykt mye for tiden jeg... men går vel mest i bilder da, håper jeg!.. Men faen ass, for en fæl start på uka jeg har fått!.. kom meg nesten ikke på skolen i dag, for er ei i familien som MÅ gjøre morgenen min fæl.. og når jeg endelig kom på skolen, en halv time før den starta, for å øve på en prøve, så var klasserommet stengt.. så gikk og henta meg te da!.. og gikk og fikk en lærer til å låse opp for meg.. så satt jeg og øvde i 20 min da.. og tror du ikke vi får vite at lærern vår er syk, så vi får bruke boka på prøve?! unnskyld meg, men ... hvem bruker bøker på prøve?! jaja.. samma det.. fikk nå svart på alle spørsmåla da!..
Etterpå så hadde vi visst starta på en oppgave jeg ikke helt hadde joina oppi huet mitt, så måtte starte på nytt.. Ble ferdig, nesten ihvertfall! helt til noen i klassen ødela alt, ved å få meg så sint at det ikke sku vært lov.. så kom lærern, og så fikk JEG beskjed om å dempe musikken min(?!) etter at jeg hadde fortalt at de lukka skjermen og blabla.. lærern ba meg gå et anna sted.. Tjohei. for en smart lærer..
Etter det så ble det slengt stoler igjennom klasserommet, jeg fikk migrene pga lydene og sånn, og vips. der måtte jeg lukke skjermen og gi meg med oppgaven!..
Turen hjem var heldigvis bare kos daa.. Kasper satte seg jo ved siden av meg:D guut'n som har like fargerik jakke som meg!:D bare råere.. hihi.. så kom vi til årnes, og jeg fikk vite at jeg hadde fått penger på kontoen, så nå har jeg råd til å kjøpe julegave til Mørn:D og en t-skjorte til meg selv daa..:) et must i måneden det vett!
Men men.. når jeg kom meg hjem fra toget, og opp bakkene, så begynte søstra mi å krangle med en gang, og nå har jeg bare gitt opp og låst meg inn her på rommet mitt.:p Jeg orker ikke stress.. stress er driiitt..

Ingen kommentarer: