tirsdag 2. desember 2008

Fredagen som var


Hadde engelsk dag på skolen, og etter det stakk Mirna og jeg til Oslo for å møte stylisten og fotografen som vi skulle shoppe med!:) For dette var dagen vi skulle bruke opp pengene jeg vant!:D
Vi kom frem, og gikk rundt der og ventet, snakket med kjentfolk, og noen ganger begynte vi å lure på om det bare var kødd! hva faen liksom, hvem er det som vinner så mye penger på å sende inn et bilde?!
hahaha... Men så kom først stylisten Sarah, som var kjempehyggelig! Vi gikk inn på Urban på byporten, og begynte å se etter klær og slikt, og jeg fant et par sko med en gang.. Fyy så fine de var! Bilder kommer:)..
Etter det kom margareth, og vi begynte å handle for fullt, for å si det sånn! aldri brukt så mye penger på Urban før!:D herlig altså..
Mirna gikk for klær på salg, så hun fikk nok en del mer ting enn meg! Var utrolig morsom dag, men merka etter 6 timer med shopping at beina var helt gåååene..
Vel, får kanskje ramse opp det jeg kjøpte meg!:D
- to eller tre Zoo York t-skjorter 400kr stk
- Humör genser:D 999kr
- Element genser 899kr
- Johnny leave home genser 899kr
- kjole fra Gina Tricot
- topp fra gina tricot 499kr
- tights fra gina tricot 250kr
- tre volcom t-skjorter ( den ene ga jeg til Mats Hansen:D) 400kr stk
- Sko (Vision Street Wear Supertrick High) 999kr
- Sko fra ? (noe hæææle greier jeg ikke helt klarer å gå på..) 500kr
- Billabong lue 400kr
- Volcom lue 400kr
- armbånd, og div fra gina tricot ca 200kr
- Nike sko 899kr
- Franklin & Marshall bukse 799kr
- Penfield jakke 3000kr

Tror jeg kjøpte mer også, har det bare ikke i hodet!:p..
Vel! etter mange timers shopping, så stakk vi til studioet til Margareth, som var driiitfint:o akkurat slik jeg ønsker meg selv.. herrejeesus! vel, der ble Mirna og jeg sminket opp, og tatt bilder av:) Også bestilte vi sushi og bare surra litt rundt, tok masse random bilder, og bilder i div av klærne jeg hadde fått kjøpt meg, og mirna også.:) Var sinnsykt moro! Fyy ass:D og Sarah og Margareth var så råe:)
Vel vel.. Så tok vi Taxi ned til Oslo s da, og jeg stakk til Hansen og overnatta der til dagen etter, fordi Maria skulle komme til meg:D
Bilder:



Ingen kommentarer: