onsdag 3. desember 2008

Årets første snøbaasing <3


jeg har alltid vært glad i snø og vinter, kanskje ikke så rart når man bor på et sted der vinteren varer lenge, og det er mye snø, og kanskje fordi jeg har en forkjærlighet for kjøring om vinteren?
Ihvertfall!.. i dag hadde vi en slik medieproduksjonsdag på skolen, og skulle gjøre noen oppgaver om et bokomslag vi skulle lage:)
Jeg var så og si ferdig, så Christine, Tonje og jeg stakk ut for å ta bilder!
Nå som jeg har fått meg en feet jakke som er god og varm, så tok jeg sjansen på å bade meg litt i snøen:D tok sats, hoppet, og .. FAAEN.. der vart den ipoden borte... xD
Leita i sikkert en halv time etter den, uten hell! men såå!! snudde jeg meg, og fant den igjen:D
Har også fått et par bein i huet i dag, christine og jeg som skulle stå på henda, noe som var faila for min del, som gikk rett rundt, og pang! et par bein i trynet xD hahah!
sååeeh.. stakk vi inn igjen, spiste, og såå stakk vi ut igjen:D men nå tok jeg bilder daa.. orka ikke at den tighte buksa skulle bli så ille..-_-..
Men men:D var kongeee fordet!..
Så var dagen over, og jeg tok bussen med Kasper til årnes, der temaet i samtalen vår handlet for det meste om radiobiler på skolen, og at skolen burde bygges om osv!:D
Også må jeg si at jeg eeeelsker jakka til Kasper, den er jo like grooomm som min! helt klart!!
vel, nå sitter jeg og vasker hjelm og briller, for jeg vil kjøre til helgen:DD

2 kommentarer:

Anonym sa...

du skal vel fan meg ikke si noe! Du slo meg med albuen din i nesa mi! :p

Silje Marie sa...

Det var jo bare kosing:D