søndag 21. desember 2008

Hanza beer & skee

Joda! jeg føler jeg skriver jævlig mye for tida, men det årner seg veel..
På fredagen slutta vi tidlig på skolen, og da stakk jeg til Hansen, etter å ha vært i oslo og sitti helt aleine på cafè Ri en time og skrevet julekort og drikki Lattè. Thomas hadde vært og hentet den nye sykkelen sin, og masse stæsj til den!
De kom og hentet meg i Sandvika, og så stakk vi hjem til dem og spiste pizza og så på the destroyers og double wide med Sandra og Mats:D Gravdal kom etterhvert, og plutselig var vi ute i garasjen og skulle sette timeteller på 2-takter'n til Mats!:)
Etter vi hadde drevet og satt inn sykler og gjort klart til dagen etter, stakk vi inn, Gravdal dro, og vi skulle legge oss.. Jeg i øverste køya, og Thomas under! Men faaen ass, da jeg skulle legge meg oppi senga, hadde thomas fjerna alle plankene midt på senga, så jeg nesten falt igjennom xD Desverre for han er jeg så smyg at jeg la henda på senga først, fordi jeg aldri kan føle meg trygg på den jævel senga xD.. Så sovnet Thomas, imens jeg satt oppe og så på the blair witch project:p.. JO! også skulle jeg drikke en boks med cola da, noe som var grunnen til at jeg ble så våken og måtte se film før jeg la meg, og tror du ikke thomas begynte å kile meg som bare faaen imens jeg hadde cola i kjeften xD all colaen lå plutselig utover hele meg og gulvet, faen èller! xD
men sovna til slutt, klissete og full av cola:p..

Dagen etter stod vi opp tidlig for å reise til Skee, der vi skulle kjøre!
først reiste vi Strømstad rundt for å leite etter fuel til sykkelen til Thomas, og etter det stakk vi til banen! Der var det jo en haug av folk, så da tok jeg bilder som vanlig!:))
Pappa var der også, og prøvde ut den nye sykkelen vår.. Han klarte jo såklart å tryne og ødelegge hjelmen sin! stakaaars.. Jeg prøvde også sykkelen, og med hjelp til å starte den og hjelp med å komme på, så klarte jeg faktisk å komme meg noen runder rundt der, selv om beinet verka så jævlig. dritt-lyskestrekk. Er jo så jævlig digg med strekk i seg selv egentlig.. EHM...
Så tok jeg bilder resten av dagen, for pappa stakk. Er alltid kos når disse jåsåene shower litt:) Skulle nesten ha tatt bilder av Tyting på rampa og, men når jeg ser sånt, så klarer jeg ikke ta bilder, blir liksom så overraska xD..

VEL! så satte vi kursen hjemover daa.. Dro på tacoen først, deretter stakk vi og kjøpte litt småting som godis, snus og fyrverkeri! brukte nesten opp alle penga mine som bompenger denne helgen jeg da men, føler det var mye..:p.. Imens tyting sikkert fikk brannsår på kortet sitt, så mye som han kjøpte!..
Etter det stakk vi hjemover, og når vi kom frem lærte jeg thomas flash, og åssn han legger det inn i dreamweaver og sånn..
Deretter stakk jeg hjemover:D ein kuselig fredag og lørdag!:D

Ingen kommentarer: