torsdag 29. januar 2009

5.50!.. Og trening på Lunner :)

I dag stod jeg jo opp tidlig da.. visste ikke om vi startet sent eller ikke, så jeg bare stakk tidlig til skolen:p.. like greit. hadde visst skole!:) vi lagde film i dag, eller.. intervjuet hverandre, Silje, Tonje, Christine og jeg!:) Så sluttet vi klokken 1 da, og da stakk jeg og jentene til Årnes. Tenkte jeg skulle kjøpe meg noe mat til treninga da, men da jeg sjekket kortet så hadde jeg bare 5.50kr igjen.. er det mulig.. fint å være glad i å bruke penger da?!... vel vel!:)

Tok toget hjem, gikk hjem, satt der sånn ca en time, gikk ned til toget igjen og tok det første til Oslo..:) Sov hele turen, var så sykt digg.. våknet akkurat i oslo da, flaks der!:)
Så kom pappa og hentet meg, vi spiste oreo caake, og stakk til Lunner..

Var jentetrening der da! er ganske moro, ihvertfall nå på vinteren, siden jeg elsker å kjøre på snøen:) Er fornøyd med kjøringen i dag, ihvertfall sporkjøringen i svingen før den lange bakken!;) men huff, jeg så jo ingenting til slutt.. glasset på brillene mine ble fulle av is, og var umulige å se igjennom med, så kjørte uten, noe jeg angret på senere, da jeg nesten mista synet på venstreøyet:p.. men jaja.. Var koselig i dag, syntes Henning faktisk er en ganske god trener, morsom kar:)..

Nå skal jeg sove! egentlig skulle jeg gjort en innlevering i engelsk jeg har til i morgen, som jeg ikke orket å gjøre i dag eller i går, etter å vært på skolen til 8 på kvelden.. Eller. er fremføring, av willian shakespeare og et av stykkene han har laget, men jeg orker seriøst ikke sitte og skrive på denna pc'en mer i dag.. nå vil jeg sove, skal bare bli ferdig med teen min!:) har kjøpt ny i dag på krimskrams butikken på Årnes, sånn skogsbær og et eller annet, er såå sykt god:D

Legger til en fiilm, men kanke si pappa er verdens beste filmer.. ikke at jeg er verdens mest spennende å se på heller:p..

Ingen kommentarer: