søndag 25. januar 2009

Luunner


På lørdag var jeg på Lunner og kjørte da!:) Var smooth der, syntes jeg.. var ingen andre som syntes det virka det som, siden ingen så noenting.. tok med meg en papirdott i gensern jeg, så jeg så nok:p.. Var mye snø, men konge feste da:) Family'n skulle på sånn klubbgreier på kvelden da, så vi dro litt tidlig.. egentlig greit, for merka jeg begynte å bli litt sånn sliten og ukonsentrert på slutten der, så jeg tok meg like så godt en tur ut i høysnøen med Grete da, og der stod sykkelen ganske greit:p.. så da ga jeg meg, og så stakk fattern og jeg:)
Gleder meg til torsdagen, er så sykt moro med sporene på lunner nå, og snøen, elsker det!:) får også til den ene dobbelen nå, fornøyd med det jeg, siden jeg har hatt skrekk for de greiene der etter det som skjedde på kongsvinger i fjor:p..
MMM... Pizzafôr

Ingen kommentarer: