mandag 5. januar 2009

Jeg er blitt utfordret!


Tallet er fire. Vi kjører utfordring!!! hvis du er blitt tagget skriv ned bloggadressen til personen som gjorde det og tagg deretter 4 av dine venner

4 filmer jeg kan se om igjen:
• Sex & the city season 6
• Number 23
• Fritt vilt 1 og 2 (første Norske filmen jeg har likt!)
• Pirates of the carribean (mm,, Jack Sparrow..)

4 filmer jeg ikke vil se om igjen:
• schindlers liste
• house of wax med paris hilton i! æsj!
• Bugs ( den er så elendig!)
• Masse grøssere.. huff..

4 steder jeg har bodd:
(pluss noen reservehjem)
• Rypeveien 9, Auli
• Slependen ( Ha ha, Hanzaa:D)
• Tufjord, Rolvsøya
• Christine’s place

4 program jeg elsker:
• Grey's anatomy <3
• Sex & the city
• frustrerte fruer
• two & a half men

4 Steder jeg har vært på ferie:
• Kroatia
• Kanariøyene
• Frankrike
• Mallorca

4 websider jeg er innom hver dag:
• facebook
• MotoX
• alle de søte bloggene til folk rundt omkring
• Transworld

4 steder jeg vil være på:
• Hjemme under dyna mi..
• Alta, Finnmark
• Langesund
• Hos Hansen

Og siden det ikke er fler å utfordre, så får det være :)

Ingen kommentarer: