onsdag 7. januar 2009

Heheey!


Hey heey!:)
Nå er jeg så sliten, etter mye reising og skole og alt:p.. Starta 10 i dag da, og da jeg stod opp, var jeg vel egentlig fortsatt i drømmeland, så jeg krasja rett i garderobedøra mi:p.. gikk rett på den, så fikk den flotte kulen midt i panna:D.. YEYE! Har også begynt å få halsbetennelse, så klarer nesten ikke svelge, og høres ut som ei kjerring med kols til tider:p..
Jeg stakk hjem tidlig fra skolen i dag, tror ikke jeg følte meg helt vel.. Måtte holde igjen timesbussen da jeg så Kasper og dem kom løpendes ned fra skolen, og det var verdt det, så slapp jeg å være alene:D.. Så satt vi på Årnes en stund, og tok bussen hjemover.. Kasper og de andre skulle til Fjellfoten for å gjøre noe sånne skolegreier, og jeg tok bussen hjem..

Så skulle jeg ta toget halv 4 til Lillestrøm, deretter til Fjellhamar for å dra på Kenneth Motor.. Men toget mitt ble en halvtime forsinket, så da stod jeg der ute i kulda i en tynn genser og bukse:p.. nesten at halsen min blir så mye bedre av det i grunn!:p..
Velvel.. så kom toget til slutt, og der satte jeg meg med Håvard, Mirna, Erik og Olsen..
Så kom jeg til slutt frem til fjellhamar da, og der kjøpte jeg meg nye støvler, dekaler, styrer, osv osv.. Blir rart å kjøre med store støvler ass:p pleier å bruke str. 38, men nå har jeg plutselig fått str.42, pga innersko og så måtte jeg ha noen som passa skinnene.. kjøpte de nye TCX pro 2 støvlene og TCX combat i blått.. som jeg fikk..:) og som gikk rett til fattern, siden han spanderte alt på meg i dag:p..
Etter å ha vært der stakk jeg og fattern videre til Bjørkelangen og hentet en dieselpumpe, og så dro vi endelig hjemover, der jeg måtte pakke over til den nye bagen min, og endelig har jeg fått lagt meg under dyna.. Nå er klokka 9, og jeg holder på å slokne:p.. så jeg veit om ei som skal legge seg nå! NATTA!

Ingen kommentarer: