søndag 11. januar 2009

Kino, Lunner og bursdag!:)

Denne helgen har vært stappa for meg ass:D.. For å si det sånn, er max sliten nå..
På fredag var jeg på Kuland og feiret 18 års dagen til Tonje med jentene, noe som var utrolig moro! Har ikke hatt det så moro på lengee! Dagen etter våknet jeg rundt halv 9 tiden i senga til moren til Tonje, med stine og Silje rundt meg:p.. jauda.. mobilen min lå inne hos Tonje og Christine, og hadde vel blitt brukt bra den natta xD.. haha:p..
Så dro Silje og jeg hjemover med bussen til lillestrøm, der vi kjøpte oss frokost, som bestod av pølse og eventyrbrus .. xD..
Så dro vi hjem, silje til eidsvoll, og jeg til auli.. litt smålig fyllesjuk med en ødelagt mobil:p.. Men fikk ny når jeg kom hjem daa.. selv om den er møkkdårlig..

Senere på dagen dro Mirna, Anders, Tord, Kasper og jeg til lillestrøm og så på yes man:) Olsen, håvard og Magnus kom etterhvert da men..
Filmen var jævlig bra, lo så sjukt hele tida, helt genial film:D.. Etter kinoen stakk vi hjemover..

Dagen etter dro jeg og trente på Lunner, var sånn treningssamling, så joina det:).. Tryna hele tre ganger da, to ganger i svingen før platåhoppet, og en gang i nedoverbakken.. Men syntes kjøringen gikk greit da, litt ihvertfall! siden jeg ikke fikk til den ene svingen der.. Prøvde også de nye støvlene i dag! var jo som å kjøre med litt for store tøfler:p.. jævlig digg, men klarte ikke helt den bremsinga og sånn:p..
Stine var jo også der da:) Var koselig å få sett henne igjen!;D
Da vi nesten var ferdige med å kjøre, så klarte jo Stine og jeg å lage litt action da, såklart.. hun klarte faktisk å havne mellom bakhjulet og bakskjermen min, imens jeg kjørte, og jeg drassa vel med meg henne noen meter før vi fikk stoppa. Låret hennes var helt skrapa opp av piggene mine, og jeg kjente ganske bra pain i låret mitt sjæl, siden jeg fikk sykkelen hennes der, men faen ass.. ble noe redd da jeg hørte skrik og sånt bak der.. Skal være glad jeg ikke kjører så altfor fort at det gjør noe!.. Så ble jeg med stine inn i depoet, og hun dro, og jeg gadd ikke kjøre mer:p.. Så skifta jeg og blabla, skravla litt med tytingen, og så dro jeg hjem med fattern:)..
That was my weekend.. Halleluja.. BILDE AV STINE KOMMER:)

Ingen kommentarer: