tirsdag 27. januar 2009

iskaffe + Silje + Christine = kick


fy ass, aner ikke helt hvor mye vi har fått i oss nå, men akkurat nå føler jeg at jeg kunne løpt helt hjem og tilbake ti ganger før jeg blir sliten:p Christine og jeg kjøpte oss en 1 liters iskaffe sak i stad på årnes, og nå sitter jeg her og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg! Silje har med godis også, gjør ikke ting mye bedre xD.. De som kjenner meg vet jo at jeg ikke tåler sukker eller koffein, for jeg blir så hyper! Så satt vi her da, og så satt jeg og Christine og sendte stemmeklipp til stripsen, så tok jeg vel kanskje litt av på to takts lyden da.. og plutselig begynte Christine og le, og så snudde jeg meg, og der satt lærern og grein og lo av meg.. takk for den altså!!:p hun bare "you made my day!" hyggelig det da! noen ganger er det kanskje greit å være hyper.. selv om en hyper Silje Marie er helt normalt på denne skolen som består av meget få elever.. Har også geeka på telefonen til Christine:D men skjønner ikke bæret av slagvåpenet hennes da.. men er moro med touch! stilte klokka hennes:D men SHHH!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA! Så jævlig bra det lydklippet du sendte også da xD
Jeg LOO! xD Sindre bra "Hva faaen?" :D

Silje Marie sa...

Hahahha, lærern holdte på å få dævve da! stakkars, siste gang jeg drikker kaffe:p