søndag 4. januar 2009

En Christine og Silje Blogg




For noen år tilbake var jeg og venninnen min Christine, med Baldrian, faste "stallbuddies" på Bodung, der hestene våre stod. Alle feriene gikk til å være i stallen dagen lang, og etter skolen var vi alltid i stallen sammen med ponniene våre. Jeg med Staur Blessen, og Christine med Baldrian. Vinterne gikk med til å utforske høyloftet, som alltid var like skummelt, og alltid like moro.. Christine har vært med meg hele tiden,helt siden jeg fikk min første hest, og helt til jeg satte bort Blessen. Hun hjalp meg den lange stunden Blessen hadde Anemi, og jeg passet Baldrian for henne når hun skulle jobbe:).. Da Christine flyttet, mistet jeg hesteinteressen, noe av grunnen fordi det ikke var noe moro å være den eneste som var igjen der som likte turer med galopp over jordene, og turer i skogen, selv om hjortlusa alltid var der.. he he..
Legger inn noen bilder her fra den tiden vi var stallbuddies på Bodung, på stall Buskenes.
Tusen takk for alle de fine minnene Christine :)

Ingen kommentarer: