søndag 18. januar 2009

Kingsbørg & Notodden


YEYE!:) nå har jeg kommet hjem fra mange timers tog fra Thomas:D.. Lengta ikke tilbake til senga mi egentlig, etter å bygd den største senga ever med thomas xD
På Lørdag dro jeg til Thomas i kongsberg da.. stod faktisk opp halv 6!:p.. og toget mitt gikk halv 7, så det er jo greit... rakk det jæævlig bra for å si det sånn:p..
Da jeg kom på toget sov jeg til jeg var i oslo, deretter stakk jeg på deli de luca og kjøpte meg frokost! og så satte jeg meg på en av de benkene og så på double wide en time, til toget mitt kom:).. da jeg satte meg på toget fyrte jeg opp the sims, og geeka det til jeg var fremme på skollenborg!:)
Så stakk vi på banen da... alle kjørte og blabla, jeg stod og tok bilder, holdte på å fryse av meg beina, så endte opp med at jeg lånte sokker av Boggy og skoa til slikk1pai:)..
Etter kjøringa stakk vi hjem til farmen og lagde oss taco og så på film, heeele kvelden!:p så bestilte vi pizza, mest pga brusen, og etter det så stakk vi og bygde den gigantiske senga.. før vi sovna spilte jeg the sims, og så på litt filmer og sånn da.. imens thomas lå og snorka ved siden av..
Jepp... min helg!:D Jo! på oslo s fant noen kids ut at de skulle løpe rundt meg i 20 min, og det var jo kos:)

Ingen kommentarer: