mandag 5. januar 2009

Kuldee

vel.. i dag var første skoledag da! iskaldt som faen! trodde jeg skulle dø når jeg gikk ned til toget! møtte mirna da jeg kom ned, og vi tok toget til Årnes, og bussen til skolen!;P
Skolen var driit kjedelig, og jeg var kvalm hele dagen.. har ikke følt meg noe bra de siste dagene, men samma det.. tok bilder av sjokolade i dag! MMM... jeg som har lovt meg selv å ikke spise så mye av det, og det første jeg får oppgave om på skolen, er å ta bilde av det.. ja ja!

Også har jeg byttet plast på sykkelen i dag, ihvertfall noe av det! og imens jeg drev på med det, så kom plutselig Mirna inn døra, og da gadd jeg ikke mer, trengte å være litt med mirna..
vi så på noe film og tok masse tarda bilder og blabla:p

Nå ser jeg på siste sesongen av sex & the city, og gruer meg til det er ferdig, selv om det er andre gangen jeg ser igjennom den;p haha:D.. NATTA!..

Ingen kommentarer: