fredag 30. januar 2009

Fader!

jeg ødelegger meg selv!:p
Har sover fra 5 til klokka 12 i dag.. våknet for en time siden nå, er lys våken!..:( var så sliten i dag, og når jeg la meg på senga for å se på Dharma & greg etter skolen i dag, så sloknet jeg.. håper bare jeg får sove igjen straks, for jeg skal på schjalton i morra..

Haha, følte meg litt som en mobber i dag.. var ei på skolen som hadde så mye merkelig brunkrem på seg at hun ble grå i ansiktet.. måtte ta en nærmere skikk, så jeg gikk bort og stirra.. da er du lost ass, når du ikke tenker over at du faktisk stirrer..:p Ellers så hang jeg på Årnes med Christine etter skolen da.. bussen hennes gikk ikke før 10 over 4, så da joina jeg den, og tok bussen min hjem som gikk samtidig:).. satt på biblioteket fra klokka 3 til 4 da.. nerda noen gamle transworld som jeg allerede har lest ut hjemme et par ganger:p ble bare mer trøtt av det da.. Men men.. ehm.. nå skal jeg straks prøve å sove igjen!:) NATTA! :D

Ingen kommentarer: